onsdag 21. september 2011

Eg har ikkje gocartbane i hagen!

Fekk nemlig spørsmål om dette i går c,")

På headeren min er dette bilete:

Det er altså ikkje ein gocartbane, men rett og slett eit bilete frå ein Japansk hage c,")

I 2009 var eg 14 dager i Japan, og her var vi i ein flot japansk hage. Der alt er i system og laga med ein gjennomført tanke bak. Det er ikkje lov å gå utanfor stien..

Eg har bruka bilete som symbol på vegen med meg, oppussing, og kverdagslivet c,")

Så det er altså ikkje ein gocartbane c,")

Tusen takk alle flott bloggjenter for ein ypperlig kveld i går!!
Utrolig koslig å bli bedre kjent med dykk, og å møte de nye som kom!!
Gler meg til neste gong!!

Ha ein fin lillelørdag!

Yesterday I was asked if I got a go-cart track in my garden c,") The answer is no, I don`t have that. The reason for the question was the image in my header. It`s a piqture I took in Japan in 2009.
For me it`s a symbol for the road with me, trough renovation and my life.

Have a nice wednesday!
  

2 kommentarer:

Øyeblikk sa...

Hei og takk for i går! Det var skikkelig kjekt, for ein herlig gjeng altså, så mange kjekke og positive damer. Gleder meg til neste gong hos Martha eg, kom november - KOM :)

Klem Eli

tonje boganes sa...

Hei, takk for i går, ja! Veldig kjekt å se deg og de andre igjen - og møte nye :)
Jeg også gleder meg masse til Marthas i november!

Fin gocartbane ;)

Klem Tonje