onsdag 25. november 2009

Mine svenske veninner!










Har i løpet av det siste året blitt kjent med to svenske jenter - Linda og Jessica. Linda kom i november i fjor. Via Bittan... Fekk ein dag ein telefon fra min svenske kollega om ei som hette Linda kunne komme og overnatte litt hos meg, for ho skulle til Stavanger å prøve å få jobb. Hennes store drøm var nemlig å reise til Asia i 5 mnd. Tenkte at det burde vel gå greit, siden det var ei veninne av Bittan, så svarte ja.

Og sånn hadde det seg at 25 november 2008 henta eg Linda utanfor Radisson Atlantic hotel i Stavanger sentrum. Det stod det nemlig ei skamblond jente og venta på meg. like nervøs som meg for kva som venta. Men det sa jo bare klikk, så stemte jo alt! Og året har jo bare vore kjempe bra! Linda hadde funne seg to jobber og leilighet i løpet av to dager.. Flytta ut av leiligheten min i løpet i enden av veka. Men vennskapet bare fortsette og vokse :) Og vi har vore gjennom mye i løpet av året. Turer, byurer, kvelder på byn, cafeturer, lange telefonsamtaler, og henging på Statoil Lagårdsvegen..

Eg visste at Linda hadde ei veninne som ho skulle reise med.. Ho var fremdeles i Sverige og skulle prøve å spare penger der.. Helga 17.mai hadde Linda planlagt at Jessica skulle komme for å sjå kor Linda er og jobber. Var veldig spent på kven denne jenta var! Korleis er ho i forhold til Linda? Blir kontakten der like bra?

Og det blei det! For ei jente! Like søt og god som Linda, samme humor og heilt samme kjensla som med Linda.. Helga varer ikkje lenge... Men ting skjedde heime i Sverige og jessica bestemte seg raskt at ho og ville til Stavanger for å jobbe :) i begynnelsen av juni kommer ho! Og eg har fått ennå ei gong fått ei ny veninne! Endå fleire turer, kvelder og mykje morro!

Og nå er tida komen.. Jentene har reist, eit år etter første møte.. 6 mnd til eg ser dei att! Mange minner, nokon tårer og mykje latter! Å sjå toge ta dei med seg i dag til morgonen var rart.. Uverkelig.. Einaste trøsta er at dei kjem att!


Ha ei fantastisk drømmereise jenter!!
Urulig glad i dåkke!!!












Ingen kommentarer: