fredag 18. januar 2013

Har du hørt om

Blink-buksene i butikken
(Langgata 48, Sandnes)

Viss ikkje bør du ta deg ein tur innom å prøve!


Så gode! 
Passformen er super, i alle fall for meg som både har breie hofter og store lår!
Litt strech i stoffet, og dermed får du den tilpassinga du behøver c,")



Tøffe detaljer på sjølve buksa, og litt røffe kanter på lommene.
(viser dårlig på bilde, dessverre)


Som du ser sitter den fint over rompa og c,")
Ein viktig detalj c,")
Buksene sitter veldig fint i livet. Eg har belte på kun for litt ekstra bling c,")

Denne veka er det til og med salg på dei!

Butikken har og alt fra L:A Bruket-såper til store møbler, og har koseligste atmosfæren!
Så absolutt vært å ta turen innom!

Ha ei super helg!

Found some awsome jeans at my favorite store!
Blink-jeans!

Have å nice weekend!

3 kommentarer:

VeroNot sa...

Den buksa såg god ut!!! :-)
Synd jeg ikke bor i Sandnes...
Ha en finfin fredag! klemmer
Håper alt er vel med deg og dine!

Fabelaktig sa...

Fiine bukser til deg :)

Fin tirsdagskveld, her er det snart Greys.
klemklem

Øyeblikk sa...

Å du fine Torbjørg :) Håper du får fylt på batteria dine i Skåne. Tusen takk for varmande ord, du er ei skjønne skjønne dama! Eg håper å få skvist ut nokre observasjoner på bloggen framover, har berre hatt litt lite motivasjon i det siste. Sånn er det berre av og til. Livet er ikkje ein dans på roser, men nett no drysser eg litt roseblad foran meg føles det som om ;-)

Glad i deg også!

Klem Eli