torsdag 7. mars 2013

Bare så fin!


Ja det var tanken min da eg såg utsida.. 

Og beskjeden til mannen var: der skal eg inn før vi reiser heim!

Det var nemlig den utrolig koselige butikken Bissen og Bassen i Helsingør, 
eg hadde oppdaga ei perle!


Og på toppen av alt har den flotte damen, men navn Helle, ein søt nettbutikk
så om eg ikkje kommer meg over til Helsingør når vi er i Skåne (bare ein liten svipptur med ferje fra Helsingborg), kan eg likevel handle der! Jippi! c,")

Og neida, kom ikkje tomhendt ut igjen, til mannens lille fortvilelse (sjølv om han godkjente det som var blitt med meg)..

For her var det herlige klede som blei med meg heim, denne gongen..
Til lille tulla mi..
Herlige klede av kjente danske merker, og ei søt bukse som innehaveren av butikken sjølv hadde sydd. 
O glede stor!



Utanom klede til ungar, inneheld butikken klede til damer, leiketøy og ikkje minst interiør!
Butikken har og side på Facebook
der Helle nå legg ut bilete frå det ho har fått inn og får inn nå mot våren c,")
Ta turen innom og la deg friste!


Found a lovely store when we where on a trip to Danmark (Helsingør).
Some clothes to my lillte girl came with me. Gorgeous danish quality.

Take a look inside there! 


Ikkje sponsa innlegg, bare ein butikk eg fallt veldig for!

Ingen kommentarer: