onsdag 11. september 2013

Frk.Ur?

Har inntatt heimen!
Ja eg behøver ikje ha med meg mobilen over alt lenger (nei det blei feil, eg må jo det)
for å sjekke klokka!
 For endelig har eg fleire klokker (som ikkje kosta 15 kr på IKEApå veggene eg kan sjå på!
Eg gjekk til streik med å henge oppigjen IKEA-klokkene mannen hadde innført da dei gjekk tom for batteri sist 

Endelig har eg klart å finne meg to klokker eg bare digger,
 og som eg bare nyter å sjå på c,")
uten at eg alltid veit kva klokka er etterpå 



Vi har gjort litt forandringer i stova, så denne rustikke klokka heng at sit eg i sofaen må eg bare snu hovudet litt så har eg full kontroll c,")
 Iallefall om eg ikkje gløymer meg av



Som de ser heng den i eit hjørne, men syns veldig godt for det
Jada, her har vi leikene til dottera i stova, har ikkje plass noko annan stad



Dette lekre eksemplaret av ei klokke har fått hedersplass i trappeoppganga vår! 
Var så dårlig lys og er ikkje heilt feridg med det andre som skal opp på veggen
så har bare fått bilete av sjølve klokka. 
Den kom i hus tidlig i sommar, og er bare så fornøgd!!
Hadde sikla på den ei stund..
Diameteren er ca 1 meter!
Men på stor vegg, er den bare lekker!
Behøver ikkje noko meir der! Den gjer seg sjøl c,")

Er det rart at IKEA-klokkene ikkje kom opp igjen?!

Prøver å finne tilbake til blogg-gleden mellom jobb, leik med dattera og alt ellers som gjerat i heimen. Har våre tungt å finne tilbake.
HAr nokre småprosjekt på gong, som eg håper kan bli gode resultat av.
Noko av det blir lagt ut på Instagram!

Some nice clocks have found it´s way on my wall!
So happy!
The IKEA-clocks is never going on the wall again!

1 kommentar:

Anonym sa...

My partner and I absolutely love your blog and find a lot
of your post's to be exactly what I'm looking for.
Would you offer guest writers to write content for yourself?
I wouldn't mind composing a post or elaborating on most of the subjects you
write related to here. Again, awesome web log!

my web site :: cookie monster clothing [hottydeals.com]