fredag 17. januar 2014

Ei felles utfordring

Vi laga oss sofabord vi.
Ja det tok litt tid da, men bare fram til vi først fekk ut fingeren..
For vi hadde jo snakka om og planlagt og tegna ei stund da..

For de som følger meg på instagram, såg at i haust så satt vi og planla..

For eg fant ikje det eg ville ha, 
og det vi hadde KUNNE vi så absolutt ikkje ha lenger.

Så da var det jo bare å sette i gang..
Vi tegna noe som vi (eg) hadde for meg i hovudet.

Kjøpte inn materiale og beis og satte i gang. 
Og her er resultatet:


(beklager dei fryktelig stygge hjørnebeskyttarane mannen har satt på hjørna)

Bordet er høgt nå i forhold til sofaen, 
men planen er jo i alle fall å kjøpe ny.
Men deilig med bord som ein slepp 
å bøye seg over om ein har kaffigjester c,")



Bordet er beisa i fargen værbitt tre.
Og er absolutt ikkje perfekt gjort, 
men unnskylder meg med at det var første gang..

Med pyntenagler i bordet fekk det endå meir røfft utseende..
Vi har valgt ulike bredde på plankene vi brukte,
 rett og slett for å gi det eit unikt preg.
Veldig fornøyd med det!




Beina på bordet har vi laga i vinkel. 
Altså satt sammen plankene i vinkel og dermed laga "åpne" bein på bordet. 
Vi diskuterte litt fram og tilbake, men kjærringa vant diskusjonen. 
Eg syns nemlig dette gjorde bordet veldig nett og mindre bastant.
Funka som bare den!

Og nå er jo drømmen om å lage eit bord i samme stil som spisebord i Sverige!
(her har vi bord som huseieren eier, og har ikkje noe plass og gjere av det)

Bordet fungerer heilt konge, og når det koster mindre enn mange av bruktborda eg var og såg på, kan eg vel ikkje klage c,")

Ha ei super helg!

Here are some photos of our sofatable, that we have built ourself.
Very pleased!
Have a nice weekend!


7 kommentarer:

spesiellinor sa...

Det ble skikkelig fint :) Er imponert over dere som har laget det selv!

nr.15 sa...

Kjempebra,gøy å lage sjøl!
Spennende å se om det blir spisebord :-)
KlemfraCharlotte

Anonym sa...

Wow, det var virkelig fint! Likte veldig godt fargen på beisen og naglene. Dere er flinke altså!

Fabelaktig sa...

Så fint! FLinkiser!

♥♥♥

Vibeke / Mammas Hus sa...

Flott gjort!! :D

Jeg har lyst på nytt sofabord, men vi får sjå.... ;) *ser på det og lurer på en liten forandring*

ynde sa...

Kjekt med sjølvgjort bord!
Vil så gjerne få takke for flott kompliment i fht bildene mine!
Klem Kjersti

Fruehuset sa...

Hei,
Tusen takk for koselig kommentar hos meg:)

Så kult bord! eg blir alltid så imponert over folk som klarar slike ting sjølv:) good job.

Ha ein flott mandag:)