onsdag 6. mai 2009

Blodprøver


For eit system!! Hørte mange slike kommentarer i dag til morgonen! Her får vi beskjed om å møte 8-8.30 også opnar dei ikkje før 9!
Har vore og tatt nye blodprøver i dag... Denne gonga på sjukehuset(SUS). Skule ta ei prøve som skulle takast kl 8 ifølge legen min. Så møtte opp då. Men hadde dei opna? Trur kje d.. Så då var det bare og vente.. Det kom fleire som skulle leggast inn på sjukehuset. Vnlig prosedyre og då møte for prøvetaking. Mange småsure kommentarer...

Klokka blei halv ni, og over halv ni... og ingen kom og opna opp.. "Ja her er vi visst prisgitt di som jobbe her!"
Heldigvis var eg førstemann i køen!

Hadde sove lite i natt..liker ikkje å bli stukken. Og det har surra litt andre tanker der oppe...
Kanskje det er noko alvorleg gale? Kvifor er eg konstant trøtt? Kvifor er prøvene mine forhøga?
Det er ganske slitsomt...

Tusen takk min kjære, som holder ut med meg! Trøster meg og får me til å le!
Kanskje eg hadde trengt ein hage som den bilde er frå(japansk hage i Kobe), der eg kunne ha medistert litt, og bare nyte hagen i lange gode timer..

Ingen kommentarer: