søndag 15. mai 2011

17. mai - korleis skal du feire?

Ja det nærmer seg med superfart! Bare to dagar igjen, så feirer Norge seg sjølv!! Og med god grunn! For ei herlig dag!
Etter å ha blitt meir kjent med Sverige gjennom venner og min kjære mann, set eg meir og meir pris på nasjonaldagen vår..
Men akkurat i år har eg faktisk ikkje tenkt å feire så veldig. Har faktisk tenkt å feire i sofaen.. Men om det ikkje regnar for mykje, blir det vel ein tur til Stavanger sentrum for å sjå Folketoget. Er så mange fine innslag der :)
Dei har meldt ustabilt ver på 17. mai, så blir spennande å sjå om det er riktig.
Pga ulike omstendigheter er bunaden godt plasert heime hos foreldra mine, så får ikkje bruka den i år.. Mannen skal jobbe dobbelt, så får dessverre ikkje feira med han. Litt trist, men sånn er det..
Har derfor egentlig bestemt meg for at eg bare skal slappe av, og ferie denne flotte dagen med fjernynet og sendinga der. Og det har eg faktisk gjort før og, og det er faktisk eit godt alternativ :) Skal fikse meg litt god mat, og nyte dagen!!


Min mann er eigentlig ganske fasinert og likar denne dagen, for dei feirer jo absolutt ikkje slik i Sverige!
Det er faktisk bare dei siste åra som dei faktsik har hatt sin nasjonaldag som offentleg fridag!! For dei som lurer har Sverige sin nasjonaldag 6. juni. Og så vidt eg veit, er det få som feirar noko spesielt.. Men så feirer dei jo andre dagar til dei grader andre gonger i løpet av året :)

Så får sjå om planane mine forandrar seg, eller om eg og sofaen blir gode vener den dagen :)

Korleis blir din 17.mai? Store planar for dagen?

1 kommentar:

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Vi firar, som pass mye som 2 svenskar bosatta i Bergen gör. :-)
Vi tar oss ner till centrum för att se på prosesjon, och så har mannens kor konsert.

Önskar dig en fin 17 maj!