onsdag 18. mai 2011

Dagen derpå...

Jepp i dag er det det.. 18. mai.. For mange kan det nok vere ein hard dag for mange.. Og i dag har den vore dt for meg og.. Men ikkje fordi eg tok han ut i går, eller har drukke for mykje! For som mange veit tok eg det heilt roleg i går, og ikkje drikk eg heller! :)
For min del er det rett og slett det at det regner som gjer det. Kroppen min sa bare at det her veret likar eg ikkje!! Vondt i rygg og tung ellers i kroppen. Så her går det i sakte film..

Men har faktisk klart å bake litt, sjokoladebollar ala Torbjörg. Og det gjorde min kjäre veldig glad för han gjekk på jobb ;)

Då eg skulle skrive dagens innlegg litt tidligare i dag, döde pc-en min.. Det läste seg bare og ville ikkje på igjen.. Men ber om eit mirakel! Har ein del dokumenter og ikkje minst dei siste bileta mine ligg der! eg er så inderlig glad for at min bedre halvdel hjalp meg med å brenne bilete frå 2 år tilbake over på cd då vi var i Sverige!! Tenk om eg hadde mista alt det!! Krise! Og så ligg jo alle bloggane eg både les og fölger inne på favoritter! Blir virkelig lei meg om eg mister alt det..Men som sagt, eg ber om eit mirakel! Og det trur eg på, så håper virkelig at det ordnar seg!!

Ha ein flott dagen derpå! Håper den er god for deg!!

1 kommentar:

Forever Love sa...

Hei:)
Mailer du meg adressen din?

Klem Tonje