tirsdag 6. november 2012

Å du og du!

For ein dag!

Ja svever framleis litt etter lørdagen! 

47 nydelige damer, ein uforgøymelig busstur 
(stakkar bussjåføren -trur ikkje han visste kva han gjekk til)
flott mottaging av Tone og Anette på Landstil
og bare vidunderlige timer med shopping i butikken, 
show og mat!

Kan det bli betre?!

Dagen starta med forsinka busstur fra Stavanger, 
men vel av garde tok kjære Maia kontrollen c,")



Etter eitt par opplukkingar og 1.5 times underholdning var vi komme til Moi.
Her tok Tone i mot oss med brask og bram c,")


Det var ikkje noko problem å komme i stemning,
 då vi vart møtt av nydelig song.

via(Jorunn Rødland)

Heile butikken var flott pynta til jul, og det var bare å nyte det!


Etter timer med kos, shopping (jada fekk med meg litt heim eg og), moteshow og litt fingermat.
Hadde damene på Moi store flotte goodibags til oss! 
(kjem innlegg av dette seinare)
Og det var på toppen av den vi allereie hadde fått på bussen, 
som Maia hadde klart å få til oss!



Eg har lånt bildene frå ulike bloggere, for eg drog aldri opp kameraet mitt av veska..
Eg var nemlig litt opptatt med å ta meg av rekrutten eg hadde med meg c,")


Ho var litt rundt på lån, og då var eg mest opptatt av å finne det eg ville ha og mingle med dei andre c,")
Her har ho funne seg ein god venn i Silje!

Tusen takk for dagen, jenter!

Here`s some photos form Saturday. I had a blast!



6 kommentarer:

VeroNot sa...

Takk for en koselig dag! Og for ei nydelig lita datter du har! :-)
Håper vi sees ved en senere anledning! Hyggeligt var det! :-)
ha en fin kveld! Klem, Veronika

Ingrid Tunheim sa...

Vi kjører jo ofte forbi den butikken på Moi på vei til hytta, men jeg kommer aldri på at jeg skal stoppe der....

Tusen takk for info om georginer. Nå ligger de i en avis i en eske under sengen på soverommet på hytta. Der er det mørkt og kaldt på denne tiden....er veldig spent på om jeg får dem til å blomstre igjen. Den store utfordringen er også snigler...tror jeg skal prøve å ha dem i potter og ikke rett i bedet om jeg får dem til å våkne til liv utpå vårparten....

Helt enig, de er utrolig fine blomster og i så mange farger og varianter.

tonje boganes sa...

Hei Torbjørg

Så utrolig fantastisk dag vi hadde! Kjekt å treffe deg igjen! Og jenta di var et vidunder. Så søt!

Ønsker deg en fin dag i dag også
Klem Tonje

PS: bli gjerne med på giveawayen hos meg. Du kan vinne lekre øreringer fra The Butterflyshow:)

Pink lady sa...

Tusen takk for en kjempefin dag på Moi. Og for ei søt jente du hadde med deg. De skal tidlig krøkes;)

Ønsker deg en god uke videre!

Klem Pink lady

Øyeblikk sa...

Eg er så imponert over deg som tar ut på tur med Kristi, trur ikkje eg var så tøff med andremann ein gong ;-) Men det var veldig, veldig kjekt at dåke var med. Jammen hadde me det kjekt!

Klem Eli

Fru Usken sa...

Det så bare så kjekt ut! Å hu lille så nydelig da:) herlig:))
klem:)