torsdag 29. november 2012

Forandring fryder!

Har lenge ønska og gjere noko anna over sofaen enn å ha bilde over den.
Så nå har hylla som før var her, kome opp over sofaen. 
Den har faktisk hengt der ei stund nå, mn det var den tida da..

Men her kjem nå bilete..



Har satt litt ulikt oppå den, men veit ikkje heilt om eg er fornøgd.. 
Klarer ikkje bli heilt enig med meg sjølv, liksom c,")
Men den duger jo for nå.. Blir nok litt forandra på fram mot jul c,")

This shelf have changed place. Form over the bed in the masterbedroom, till over the sofa!
Guess the things on it is going to be replaced towards Christmas..



4 kommentarer:

Annfrid sa...

Syns det bel koselig på hylla di. Alltid kjekt med litt forandring.
Ønsker deg en fin dag.

Klem fra Annfrid

VeroNot sa...

Er koselig med slike hyller synest jeg! Ha en fin dag!

Fabelaktig sa...

Hei søte deg!
Da rakk jeg endelig innom her igjen vet du. Hvor ble tiden av?
Jeg ser at jeg ikke rekker å besøke alle like ofte som jeg burde/skulle/ønske, men jeg blogger jo mest for min egen del - det er bare fryktelig stas at jeg har verdens fineste lesere, slike som deg.

Så herlig med hylle der en kan endre litt etter humør *smile*

Jeg håper din første søndag i advent har vært aldeles nydelig!
Stor og god klem fra Frøken Fabelaktig!

EKTE INTERIØR sa...

Hei Torbjørg! Du har vunnet Nyblom Kollén giveaway hos meg. :) Kjempefint om du kan sende meg navn og adresse på mail!