torsdag 22. september 2011

Når ein planlegg oppussing

er det så flott når ein kjem over ting ein bare MÅ ha! 

Eg har lenge ville hatt ny lampe over kjøkkenbordet (i Sverige). 
Det henger bare ei grusomt stygg, kvit plastikk lampe der nå. Eg har sett så mykje flotte industrilamper i blogglandia. Og eg bare har forelska med altså c,")

Så på ein liten handlerunde fann eg den:


Liten telefon til mannen, og den var i boks c,")
Du forstår, han er nemlig litt der at han og vil ha ein liten finger med i spillet c,")

Har nesten angra litt på at eg ikkje kjøpte to (den var nemlig på 50% salg)

I dag er det skikkelig haustver ute. Har tatt helg, så skal slappe av, og nyte frien!
Tenne lys, strikke litt, nyte god varm te, og bare slappe av!

When you are planning renovation, it is very nice when you find stuff you just have to have!
The lamps with industiral-look I`ve falling in love with. So when I found this it was just a little phonecall away. It`s gonign to hang over the kitchentable in Sweden.
And no I nearly regret I did`nt bought two...

I have free for the weekend, so now I`m going to relax, knit and drink warm tea!



Ingen kommentarer: