fredag 23. september 2011

Oppvokst i rosemaler-land..

Ja det har eg. Som setesdøl, er eg vokst opp med rosemaling og sløvsmier rundt meg. Så noko av interiøret mitt bærer preg av det. Og eg er glad for det!
Så i leiligheten vår her i Stavanger har eg funne fram noko av det, andre ting har flytta til Sverige.

I trappa vår er det nemlig ein liten kant ein kan sette ting på. Eg har bytta litt rundt på kva som har stått der, og egentlig ikkje blitt heilt fornøgd, før nå.
Dette er liksom ein bit av meg. Kanskje ikkje det som er mest trendy, men kjenner at det er ein del av meg, og det skal vise c,")
Så det som står der nå er dette:





Da var det helg for dei fleste!
Ha ei fortreffelig hausthelg. Og dei som skal til Bergen på bolig og interiørmessa - Have a blast!!

I`ve gown up in a part of the country that is known for rosemaling and silverwork. So I`ve put som of those tings on the landing in my staircase. there have been standing diffrent things there, but no it feels right. 

For the most of us it`s weekend, enjoy it!
For those who are going to Bergen on the haousing and interiors exhibition - Have a blast!!

1 kommentar:

Annfrid sa...

Takk for sist, det var en kjempe koselig kveld hos Anette.
Jeg har også litt rosemaling i huset. Jeg er opprinnelig telemarking og hadde mine første leveår i Haukelig, så jeg har også vokst opp med rosemaling:-)

God helg
Klem