mandag 29. august 2011

Endelig mandag, eller....?

Her i gården er det vel ikkje heilt det som er tingen. Her er det vel heller, krise(!) det er mandag! for det vil sei at vi har endå ein dag mindre å rive, bygge og planlegge på.. Men vi har likevel fått gjort ein god del. Så får bare krysse fingre, og jobbe på. 14 dager igjen av ferien...

Jaja, ikkje meir slikt snakk. Eg har jo lova dykk litt inntrykk frå helga. Og i dag har eg fått tatt litt bilete ute, mellom regnbygene.. 

Vi hadde nemlig med oss eit flott bord, som eg visste akkurat kvar eg skulle ha ute. Og har jo og vore på loppemarked og hagemesse i helga. så har jo lit å vise fram :)
Vi har eit uthus, som vi har kledd den eine veggen med blikkplater. Det er ganske tøft, faktisk :o)
 Her har vi sol store delar av dagen, og det er flott å kunne sitte her å ta seg ein kopp te, eller bare nyte sola :o)
 På bordet står ein lavendel-staude. Kjøpt på Sofiero i går. Veit ikkje kva ein så stor koster heime, men eg betalte bare 50 SEK for den :o)
 Denne flotte korga fann eg på loppemarkedet på lørdag! Her har eg bruka den til teppe og blad. Men har eigentlig tenkt å ha den ein annan plass (de skla få sjå ei annan gong):o)
 Har her styla med litt meir haustlege effektar. Den flotte vekta fann eg for 40 SEK på loppemarkedet! Kanonfornøgd!
Kjøpte og potta, som står der med epler, der. Fire like. Har eigentlig tenkt å bruke dei som brødformer. Dei er nemlig glasera inni.




 Ha ein flott kveld vidare! Det kjem fleire smakebitar etterkvart :o)

Here is some photos I`ve taken inbetween the raining today :o)
The table and shaires I got fraom my sister in law. the basket I got on the fleemarket. the same with the pot. 

More photos are coming soon :o)

Have a nice evening!




2 kommentarer:

Solstrålå sa...

Så koselig du har det i solveggen!
Men nå står høsten for døren!
Håper på mange fine dager ennå!
Goe klem fra Sol

Anonym sa...

Der var det riktig så koselig.
Håper du ennå får mange kosestunder der.
Og så herlige ting du har kjøpt.
Du er hjertelig velkommen på besøk i det "nye" kjøkkenet mitt .
Klem :)