onsdag 3. august 2011

Søskenkjærleik

Det første kunstmaleriet eg kjøpte heiter Syskenkjærleik. Det er ein lokal kunstnar frå Bygland i Setesdal som har måla det. Heldige meg kjenner henne personlig, og blir bare meir og meir glad i bileta hennes :)

Den flotte kunstnaren heiter Mona Ida!  Bilete mitt er ein delvis handkolorert litoprøve. Det vil sei at det er trykkt, for så å måla over for hånd. 

Er så glad i det bilete! Er så indelig på ei måte. :)

Mona Ida er nok mest kjend for sine bunadsbilete i  ulike settingar, men har og andre nydelige trykk og måleri.

Anbefaler deg å ta ein liten svipptur inn på heimesida hennes. (trykk på heimesida for å kome dit)

Ha ein flott ettermiddag i det flotte veret!!

2 kommentarer:

Min stil sa...

Nydelig bilde.
:) Susanne

Hanne Mette sa...

For et fint bilde. :)
Ang oppskriften på syltetøyet så er det veldig enkelt. Jeg tok to kurver med bringebær og hadde i sukrin til det ble passe søtt, slump altså. ;) Brukte stavmikser for at det ikke skulle bli for flytende.
Lykke til!