onsdag 17. august 2011

Når kroppen ikkje vil,

får ein ta dagen som den kommer. 
Planane eg hadde, har eg måtte legge litt på is i dag. Dei små tinga har eg fått gjort, men ellers har sofaen vore god i dag.


Men det vil ikkje sei at eg ikkje har fått gjort noko. Eg teller nemlig ned til ferie, og planlegger 3 veker i Skåne. Då er turen inn på Blocket kort :) Leiter alltid etter ting eg kan få for ein billig penge og kan bruke hos oss. Ellers svirrer tankene på farger, tapeter, maling osv. Vi holder jo på og pusser opp :) 


Har vore ute å fotografert min flotte Marikåpe! Den er så facinerende! Gleder meg til å få planta den i eit bed i Sverige! Den har jo så lekker  når den blomstrer! 



Nå skal eg prøve å strikke litt videre på neste klut/handduk :)
Ha ein flott kveld!




It`s not that easy when the body don`t cooperate.. So the sofa have been my good friend today!
Thanks for looking in here!! Have a nice evening!!

1 kommentar:

Martha sa...

Skåne hørtes deilig ut..
Ha en fin torsdag!!
Klem :)