lørdag 9. mai 2009

Smittsomt...

Kva skal ein gjere? Ein kjem på jobb, på ein plass ein aldri har vore på før... Som er ganske vanlig for meg... Og kva møter meg, joda, heile(i alle fall nesten) etasjen ligger på isolat!!! Det HERJER smitte! Full isolasjon på 2/3 av alle pasientane! Jippi liksom...
Trøtt i tryne og ikkje heilt klar for å jobbe, var det vel bare og sette i gong for.. Vikar sjølv og med bare ufaglærte assistentar kunne det jo bli ein stålande dag..
Men det er bare å trå til, styre litt og la dei som har vore der litt frå før styre lit meir:O)
Sprang som ein tuling i dag; oppkast, diare, terminal pasient, og bare meg som visste heilt sikkert kva full isolasjon betyr!!
Men overlevde, og trur ikkje eg glømte for mykje..

Det er dette fantastiske livet eg har sagt eg vil jobbe med!

Ingen kommentarer: