mandag 28. desember 2009

Julebord


Den 11.12 var eg på mitt første julebord!

Kvifor gidd ho å skrive ho om det, spør du kanskje.. Men tingen er at det er faktisk mitt første. Og det var ei oppleving! Kjempekoseleg! Med mine (etterkvart) faste kolleger!

Har aldri hatt noen faste kollegaer og heller aldri blitt invitert på julebord noen plass...

Joda da eg jobba på Madla (i heimetenesta) hadde vi ikkje julebord, bare ein julelunsj. Så det var liksom ikkje heilt det samme..

Har etter det bare jobba i vikarbyrå.. Og der har det ikkje vore noko julebord..

Blei veldig glad da Silje (sjefa) spurde meg om eg ville vere med på julebordet.

Og kvelden blei ein suksess! Koste meg stor, og blei betre kjend med mange av dei eg jobba saman med, og blei kjend med andre. :)




Gler meg til neste år!







Ingen kommentarer: