søndag 8. juli 2012

Nyter

av at eg har første heile helga med fri,
 og ikkje ein einaste plan, sidan mai (!).
Og så har vi jo hatt knallfint ver og!! Eller i alle fall fredag og i dag c,")

Dette bilde kom inn i heimen for ei lita stund sida, 
men så var det jo å få hengt det opp då c,")



Har i lengre tid hatt lyst på dette sitatet. 
Og da eg såg det hang i butikken eg jobber litt i, 
måtte det bare bli med heim c,")

Med hormona på topp og litt temperament i botn (jepp er ein liten hissigpropp  ifølge han eg er gift med)
så er det strategisk plassert i stova vår så eg ser det kvar dag c,").

Håper alle der ute har det bra! 
Føler eg har tatt litt ferie, i alle fall i hovudet, sjølv om eg ikkje har ferie før i august.
Så blir bare innlegg når eg orker og har lysta til det!
Men eg er inne og les sjølv om eg nok ikkje er så aktiv på innlegga c,")

Ha ei flott veke!

Finally the picture is on the wall. I wanted this for a long time, and no it´s here c,")
I´m sorry that I´m not so activ in here, but the energy haven´t been the best.
Hope you alle are well!
Have a nice week!!


1 kommentar:

Øyeblikk sa...

Kloke ord :) Og eg får gå innom bloggen din og lesa sitet når det er nødvendig, eg er også ein hissigpropp ser du.

God klem, Eli