tirsdag 15. januar 2013

Den usynlige sekken

er alltid på!
Nokon dager er den ganske så tung, andre dager er den så godt som tom, 
men den henger der.
Og eg kan ikkje ta den av, uansett kor mykje eg skulle ønske.
Den inneheld det ingen ser, 
om ikkje ansiktet mitt ber preg av at den er tung...
Kanskje eg allereie har teke noko som skal hjelpe litt på tyngda,
og kanskje må eg gjenta det i løpet av dagen.


Av og til blir eg så motlaus og sliten av å ha den sekken på.
Kunne ha hiva den dit pepperen gror!
Hadde den bare vore synleg! Som gips på ein arm.
Eller kanskje eg skulle ta på ein bandasje på hovudet dei dagane det seier stopp?
Då energien er vekke og eg bare vil sove?
For det er slitsamt å gå trøytt kvar bidige dag, aldri vakne utkvilt. 
Kjenne at det har vore endring i klima iløpet av ei natt.
At det er så mykje betre å krype opp i sofaen å bare vere med seg sjølv, enn å gå i det selskapet ein er invitert i.
Vite at smellen kjem, kanskje ikkje i morgon men dager etter det, om ein har vore veldig ivrig og bruka opp den lille energien som kom av trilleturen i finveret.
For det står aldri 100% på batteriet..


Det har vært deilig med ein sekk som nesten har vært tom i nesten et år nå, og det uten medisiner!
Nyter det så godt eg kan, og prøver å ikkje tenke på når det ikkje går lenger - for den dagen kjem...

Merkelig å tenke på at eit lite mirakel kan gjere at kroppen glømmer sekken ei stund.


Hadde vore så mykje enklare om den usynlege sekken var synleg...

Bare eit lite hjeresukk i dag.
Er glad veret er så stabilt som det er for tida! Nyt det!
Ha ei flott veke!


Just å little sigh from the hart today..
Have a nice week! Love the nice and cold weather we have here!

7 kommentarer:

Valheim gard, landliv i Ryfylke sa...

Godt å lesa - ikkje at du har desse plagene, men at me er fleire..at nokon kan forstå det usynlege..(fibromyalgi her)
Sant som du seier - av og til tenker eg at det hadde vore betre med ein brukken arm..Men sånn eigentleg er eg glad for at det ikkje er feks ein brukken arm - vanskelegare å pressa seg då - og med ungar som krev/skal få sitt må ein jo det..Heldigvis for min del iallefall - for mangen dagar når eg MÅ klarar eg så mykje meir enn eg hadde trudd, men etterpå...
Men av og til går det godt og - heldigvis ! :)
Men noko drit er det - samma koss ein vrir og vrenge på det !! ;)

Godt du har fått hatt bedre periode nå - måtte det vara LEENGE !!

Klem

Unknown sa...

Den usynlige sekken er jammen meg ikke god å ha!
Har en sekk jeg også som har vært veldig tung de siste månedene og den rant nesten over her for litt siden. Heldigvis blir den lettere og en slipper å gå med den fullstappa hele tiden.
Ønsker deg gode dager iallefall

Klemmer herfra

VeroNot sa...

Takk for at du delte.. Håper årene fortsetter slik det siste året har gjort! Mange gode klemmer

Ingrid Tunheim sa...

Å stadig ha ekstra usynlig vekt å bære tar på..... Håper du klarer å fokusere i nuet og ikke se så langt frem. Noen praktiske ting må man planlegge for fremtiden, men selve livet, det foregår her og nå og blir til underveis.... Nå er jeg blitt 51 år og når jeg ser meg tilbake så var jeg altfor opptatt av å se på det som skulle og kunne komme isteden for å glede meg over her og nå.

Håper du har gode dager og ikke så tung byrde fremover.

Fabelaktig sa...

Takk for at du deler og er så ærlig!

Gi vesla di en suss fra meg, hun er jo så nydelig!

Ønsker deg en nydelig torsdagskveld. Her skal kvelden tilbringes med mannen - det beste jeg vet *lykke*

smil og klem
-Maia

Spirea sa...

Kjære gode deg <3 Dette er tredje gang jeg prøver skrive en kommentar her i dag - nå håper jeg ikke den også forsvinner i det blå ;)
Vil bare si at du skriver så flott, om hvordan det er å bære tunge byrder - som ingen kan se. Jeg vet mye om hvordan det er, og hvor godt det er når den tunge sekken blir litt lettere. For det blir den. Særlig om du lar noen få kikke litt nedi den og ta ut noe for deg...dele litt på det...om du kan. Noen ganger kan man ikke det, men da hjelper det uansett av og til å bare lufte lokket litt, så folk kan se og forstå hva du bærer med deg.
Takk for ditt flotte innlegg . Jeg håper du går en god helg i møte...
Mange klemmer herfra

Øyeblikk sa...

Hei på deg Torbjørg :) Den sekken er ein skikkelig drittsekk! Eg veit det av erfaring, sånn statistisk sett skal min vera full sånn rundt 17. mai i år, hehe. Men eg har tenkt å vera forberedt og bevisst i år, eg skal gjera som Askeladden og laga eit lite hol i sekken, rett og slett ventilera litt. Eg håper du kan følgja Spirea sitt råd og dela innhaldet i sekken din med nokon, og dette innlegget er ein god start. Det er ikkje alltid at me er like blide og glade, og det er faktisk heilt greit. Me er mennesker, ikkje maskinar. Me har mange følelsar, både gode og mindre gode og me lyt gjera vårt beste for å takla alle desse følelsane.

Takk for eit flott innlegg som du deler med oss!

Varm klem Eli