tirsdag 25. februar 2014

Lys i tunnellen


Det siste halve året har virkelig kjentes ut som det her:




Og etter mange tunge stunder, og dager har eg nå virkelig lagt meg i selen for at ting skal bli lysere. 
For det finns jo alltid(!) lys i enden av tunnellen, og gode stunder i kvardagen!

Så nå har eg funne meg mange gode visdomsord som skal takast fram og hengast opp, helst slik at eg ser dei kvar dag c,")


Og den ovanfor er absolutt eit av dei!

Og folkens, denne er fin om humøret ikkje er heilt på topp c,")




Ha ei fin (vinterferie)veke der ute!!


The last half year have been very hard, and there`s many reasons for it. 
But now I have tryed to take a grip, and find the light in the tunnell..
Have found my self some nice and positiv wisdom that´s going up on the wall where I se them.

Have a nice week!


Alle bildene er funnet med google.

1 kommentar:

Petrine ~ Nederst i havna sa...

Det er i motbakke det går oppover ♥

God helg til deg :)