tirsdag 30. september 2014

Takk!!

Takk for at DU er innom her!
Fantastisk at lesertalla  mine bare stiger og eg sjølv knapt er inne her!
Set utrulig pris på det!
Håper de har tolmodighet med meg!

Ja nå stoppa det jammen meg opp igjen...Veldig ufrivillig.. 
Men kan så absolutt ikkje love når neste innlegg kommer..
Ja for det skjer faktisk ting i huset vårt.
Men av mange ulike grunner, bl.a ein tur på sjukehuset i ei veke, går det seint..
Og mykje er på gong samtidig. 
Kaos spør du kanskje? Ja så absolutt!!!

Her lever vi for augeblikket med tilgang til kjøleskap, micro, 
og kaffi/vannkoker som einaste måten å ha mat/lage mat med.
Matlei?! Nei kan ikkje forstå det?! c,")

For de som følger meg på Instagram (Fruherogder), så ser de at jo da det skjer litt.

Vi har bl.a valgt ein ganske spenstig (i alle fall i mine auge) til kjøkkenveggene..
Nå mangler det bare sparkling og pussing som gjenstår,
 så er det denne fargen som skal prøves c,")


Vi har heilt kvit kjøkkeninnredning, 
og børsta stål i kvitevarene. Så trur dette kan bli bra c,")

Spent!


Blir dessverre litt dårlig med sjølvtatte bilder for tida, 
men skal prøve å få tatt litt dei neste dagane (når dattera sover c,"))

Håper de har det bra der ute!

Her nærmer det seg visst at 3 skal bli 4 med stormskritt, 
så får se korleis dei neste vekene blir c,")

Ha ei flott høstveke!


This bluegreen color is the color we have chosen for our kitchen! 
Very excited to see!
Because of the upcomming birth, I don´t know when the next post is coming..
Intill then:
Have a nice week everyone!





Ingen kommentarer: