onsdag 25. februar 2015

Skal, skal ikkje

Skal prøve igjen..
Etter mykje tanker fram og tilbake om eg faktisk skal bruke tid på bloggen eller ikkje, har eg kome fram til at eg igjen vil prøve å halde den oppe.

Er litt for dårlig til å ta opp kameraet og ta bilete, 
men kanskje dette kan hjelpe litt på å få tilbake fotogleden c,")
Har og vurdert sterkt om eg bare skal gå over til instagram, 
men er jo liksom ikkje heilt det same! 
Men kjem jo til å fortsette der og.

Nå må eg bare leite enda litt meir for å finne usb-en til kameraet mitt c,")
Det har jo skjedd ein heil del hos oss det siste året, 
og mykje kjem til å skje framover.
Så det er jo egentlig mykje å vise c,")

Her kjem eit lite bilete fra instagram med resultatet av stovekroken vår etter at eg impulsivt måla den rett etter nyttår..


Det finaste med bilete er hjerteknuseren som ligger å sover i sofaen c,")

Eg skal prøve å komme litt meir regelmessig her og dele med dykk, 
men vil ikkje love noko.

Ein av dei nærmaste dagane kjem der nok litt meir personlige tanker om vegen videre her inne.. Håper du vil følge meg videre på vegen!

Til alle de som er innom her: TAKK!!



2 kommentarer:

Christina Mari sa...

Hei! Syns det er veldig gøy å se at du velger å prøve å blogge igjen. Fotoglede håper jeg kommer tilbake for er det noe som er gøy så er det å fotografere & ikke minst å være i et koselig bloggsamfunn. Håper flere tar tanken med seg å komme tilbake til bloggverden å ikke bare blir på instagram.
Ha en fin dag.
Klem Christina

Fabelaktig sa...

Hei fine :)
Jeg syns det er koselig å lese blogginnlegg jeg da. Instagram er liksom så kjapt, men jeg liker å sette meg ned å lese jeg da *smiler*

Jeg kommer gjerne innom for mer lesing!

klemklem