torsdag 15. september 2011

Bare DIGGER salg!

Åh, i dag har eg virkelig måtte stoppe meg sjølv litt! For du å du så mykje fint der var på Bryne i dag! 
Fann ut i dag tidlig at det er Potetfestival der i helga, og dermed mykje fine tilbud. Også åpna jo Fem Høns sin nye STORE butikk der i dag! Og eg skriv store med store bokstavar fordi den var stor!! Dei har herlige 400 kvadratmeter å boltre seg på! Det var heilt supert å komme inn i butikken! Masse nydelig av det dei og har på Randaberg, men på Bryne har dei og flotte antikke møbler! Kjempesjarmerande!

Lille meg kom bare ut med desse derfrå c,"):
'
Har sikla på desse ei stund da, så fint med ei unskyldning c,")

Ellers Må eg bare vise dykk dette: 




Bare fallt pladask! Og då det var 30% på alle sengetøy på Princess, bare måtte det vere med heim. 

Dei som kjenner meg, veit at eg er skikkelig sengetøyfantast!
Det har blitt ange fine og ulike sengetøy med meg heim opp igjenom åra.. Og mamma har rista på hovudet mange gonger c,") " Igjen Torbjørg? Kor mange har du nå??!" Hihi, får vel aldri nok c,")

Har handla litt andre ting og, men kan jo ikkje avsløre alt med ei gong c,")

Ha ein flott kveld!


I just LOVE sale!
Some new nice things came home with me today to c,")
The bedding just got to be with me! I have a long story with beddings c,") My mom have shook her head more than ones. But van you ever get enough?

Have a nice evening!
Not long to the weekend now c,")

Ingen kommentarer: