tirsdag 27. september 2011

Dekorasjonsutfordring? - Ja takk!

Heldige meg har vore heime på fjellet i helga. Godt å kunne slappe av med familien(sjølv om mannen mangla)
Då eg kom heim på fredag fekk eg spørmål av opphavet om eg kunne vere med å pynte til nokre møter som skulle vere i kyrkja heime, i helga.
Og kven takkar nei til ei slik utfordring?! c,")

Dette blei resultatet:




Har lånt keramikken (som eg syns er kjempefin), den gamle bærplukkaren, melkespanna og krukka frå opphavet c,") Like glad kvar gong eg finn gullklumpar i kjellaren heime c,")
Sidan det er haust, fann eg ut at eg ville vise kor takknemlig naturen har vore i år. Og gjekk ut i frå det c,")
Druene i skåla kjem frå hagen i Skåne c,") Veldig søte var dei ikkje, men stolt over dei for det c,")


This weekwnd I have been at home in the mountain at parents house.
when I got home, I were asked if I could help with some decorating c,")
I can`t say no to that!

So here you can see the result!

2 kommentarer:

Martha sa...

Så kjekt da..
Jeg bor i sentrum..feltet før "senteret",om du kommer fra Viste:)
Er titt og ofte i viste hageby.masse venner der..

veronica sa...

Skikkelig høstdekorasjon, så gøy!
Koselig at du vil være med på giveaway hos meg. Lykke til.
klem