tirsdag 17. januar 2012

"Og om lidt er kaffien klar..."

I alle fall for mannen c,") 

For kjerringa drikker ikkje kaffi..
Jepp, så sånn er det c,")

Men da mannen kom smilande heim med Senseo-maskina, Kunne eg jo ikkje anna enn å la den få hedersplasse på benken c,")


Så eg får vel kjøpe meg filter å legge i så eg få varm kakao rett i kruset c,")


Men hadde det bare smakt godt, hadde nok eg og drukke kaffi fra den kjær maskina, for det ser jo absolutt godt ut c,")

Så får vel heller Moccamasteren komme fram når vi har storbesøk , hihi c,")

Ha ein fin etter middag!!

Hører rykter om mulighet for snø nærmere helga, men vi får nå se då c,")

This Senseo coffiemascine came in the house yesterday c,") My husband is so HAPPY!

I don´t drink coffee, but I hope I can use it for hot chokolate c,")

Have a nice afternoon!!


1 kommentar:

Vibeke / Mammas Hus sa...

Man trenger jo ikke stor når man skal ha en kopp kaffe... ;)

Jeg drikker ikke kaffe, men ønsker oss en Tassimo, fordi den har te og kakao også.