fredag 9. mars 2012

Blomster torsdag

kommer igjen for seint. Beklager!

Håper likevel at de kan få litt inspirasjon av dette lille bidraget c,")

Denne gonga har eg lånt idéen frå ei blomebutikk eg gjekk forbi. Syns det var så stilig c,")

Dette er det som er bruka:

Mose
Hjerteblom
"Trekkspill-tråd"
Ymse pynt


Ta hjarteblomen ut av plastpotta.
Del opp mosen og legg rundt jorda på planta, så den dekker alt.
Fest så mosen med å surre rundt "trekkspill-tråden" rundt. Trekk den godt sammen slik at mosen blir sittande tett rundt jorda. Fest så trekkspilltråden i ei "hempe", slik at planta
kan hengast opp:



Pynt så planta med den pynten du har. Her bare brukt ein sommarfugl.
Slik blir resultatet :


For å vatne planta legges den i blaut, til den er gjennomvåt. Legg så til tørk. Slik at den igjen  kan hengast opp.

Ikkje det beste biletet. Beklager.

Ha ei super helg!

This weekend I have borrowed an idea form a flowershop.

It is very simple and decorativ way to use the plants.

Have a nice weekend!


5 kommentarer:

Annfrid sa...

God helg!

Det var kjempe stilig, så flink du er. Gratulerer så med det lille undere i magen. Det var en kjempe kjekk stor nyhet. Gleder meg til å treffe deg igjen.

Klem

Fabelaktig sa...

Dette var kult! Ikke noe jeg skal begi meg på hjemme, men noe jeg defintivt skal notere meg til en evt dekorasjon eller utstilling :)

Så vakre fotos på en lørdag - vakkert!

Ønsker deg en fortryllende lørdagskveld.Her skal jeg finne fram malerkosten igjen, hjemmet skal bli hvitt, hvitt, hvitt :)

klemklem

Husmannsplassen i Hidlesundet sa...

Åhh har du et under i magen? Gratulerer så masse!!
Gleder meg til torsdag!!

Du inspirerer med dine blomster!!

Ha en fin kveld!

Klem:-)

Hilde - Feien og Fjong sa...

Så stilig "oppsats". Gler meg til å treffe deg igjen på torsdag :-)

Fabelaktig sa...

Takk for en fortryllende aften!
Veldig koselig å treffe deg :)
Tiden flyr og man får ikke skravlet så mye, men akk så herlig vi hadde det.

Jeg er fortsatt helt overveldet over de fine goodiebagene, det var liksom over the top!

Fineste fredagen til deg, nyt den og kos deg, det er deg vel unt.Smil og klem