søndag 25. mars 2012

Endelig i hus!

Åh så skuffa eg var da eg stod opp i dag.. 
Dei siste dagene har tåka ligge tjukk frå morgonen av, 
men då veit ein jo at den forsvinn iløpet av formiddagen.. 
Men i dag?! Neida her var ingen tåke, bare masse grå himmel!
Og eg som hadde heile dagen planlagt med sol! c,")

Men så, sein ettermiddag kjem ho, jada ho svikta ikkje i dag heller c,")

Så då bar det avgarde til næraste  Hageland, for å handle inn mine kjære vårblomster. 
Trur eg har verdens kjedligaste og mist fargerike inngangsparti for tida, 
men nå skal det bli andre boller  c,")



Håper bare veret er like bra i morgon, så eg kan få det i jorda c,") 

Ha ein god søndagskveld!


I bought in plants for our entrance today. Hope the weather  stays good tomorro, so the plants comes in the soil c,")


Have a good afternoon! 



1 kommentar:

Ingrid Tunheim sa...

Den tåka er så kjedelig når det egentlig er fint vær..... Vi fikk sol fra 14 til 18 i dag.

X fingrene for flere soltimer i morgen.