onsdag 23. mai 2012

Interiør som mannfolk forstår

Veit vi vel alle interiørbloggere her inne, at nok ikkje er det vanlige.
Men nå har eg visst funne det. 
Og EG veit av vi damene og bare elsker dette merket!

For ja det er nemlig:

Bilde lånt her

byNord!

Ja er bare er totalt forelska!

Dei har verkelig bare dei fineste putene.

Grunnen til av eg veit at dette forstår menn, 
er rett og slett at akkurat den puta eg har bilete av, skal min kjære bror få c,")
Og min minste bror, har plukka den ut! c,")
Og han syns den var kjempetøff! 
(at prisen var det den var, var jo bare å prøve å forklare litt vekk c,"))

Kan veldig godt ha nokre puter derfra sjøl også, men må nok begynne å spille på lotto eller noko først c,")

Puta er kjøpt hos Vakkert, her i byn!

Interior that the man understands, is not that easy to find, But no I´ve found it!
The pillow is fore my brother, 
He just moved in to his new house c,")
My little brother(he´s 20 years old), piced it out!
It´s so cool!

  

1 kommentar:

Lisette sa...

Sant det, Torbjørg! Tror menn liker Bynord;) så fiiin mage du har;)