tirsdag 22. mai 2012

Endelig kom sommeren!

Og selvfølgelig nytes den til fulle!!
Lette klede og masse dirkke innabords,
 er veldig nødvendig for the pregnant lady! c,")

Ute blei det planta litt meir (bilete kjem når alt er klart), og planer er utforma for trappa vår.
Inne står det endelig ein stor bukett med nydelige peoner! c,")

Sidan eg ikkje får nyte dei i bedet vårt i Sverige, så måtte eg ha ein bukett!
Det er ein av dei flottaste blomane eg veit, og mannen er og veldig glad i dei. 
Så nå står dei her og viser seg frå si beste side!



Nyt resten av den flotte kvelden! 
Her har eg lagt føtene opp i høgda, og venter på at mann og min bror kjem heim frå båt/fisketur c,")
(hadde vi hatt riktig str. i flytevest, hadde eg villig ha joina dei)


The summer is here! 
Outside the sun is shining, and inside the peons is competing with it! c,")


Enjoy the rest of the evening! 

Ingen kommentarer: