onsdag 28. november 2012

Nærmer seg visst...

Ja er visst 1. søndag i advent til helga..
Kor har dagene blitt av?!
Og ja eg har visst allerede prøva å få litt advents -og julestemning, 
med besøk både på julemarked og julemesse.. 
Men slite visst litt med å finne godkjensla..

Men det har likevel snike seg inn litt advent i heimen. 
Iform av løper på sofabordet. Den kom inn i heimen til jul i fjor.
(Takka være mine kjære foreldre, som veit kva dottera liker)
  


Sammen med litt kjøpte pepperkaker , prøver eg å skape litt stemning i alle fall c,")

På bordet står og restene av rosene mannen fekk til farsdagen!



Tenker nyte dei så lenge eg kan, og bytte dei ut i helga c,")
Må vel ha kvitt eller lilla då c,")
Ja eg er ganske så tradisjonell der..

Midtveke! Snart helg! 
Skal du gjere noko spesielt på søndag? 

Fantastisk å tenke på at eg har vært mamma i heile 4 månader i dag!! 

Some adventrelated things are slowly comming in the house. 
Trying to find some of the good feeling. 
The roses have been here since fathersday!
Soon new weekend, and 1st sunday of advent!
Are you dooing something special on sunday?

3 kommentarer:

Ingrid Tunheim sa...

Jeg mangler også julefølelse...det blir nok enklere for deg å finne julefølelsen ettersom babyen blir eldre...

nr.15 sa...

Gleder meg til å pynte til ja, da kan jjeg være maksimalist i en måned:)) Jobber på Kid så har jo tenkt jul siden oktober-hihi..

Den kommer nok skal du se:))

Hauge sa...

Jula og julekjensla kjem alltids snikande etter kvart hos meg hvertfall!!