mandag 20. mai 2013

Litt forandring fryder


På hylla vår over sofaen har eg slite litt med å møblere..
Og etter jul (ja det er ei stund sida) har det våre litt ulikt som har våre prøva ut..
Men nå er eg vel mest fornøgd, så får vi se kor lenge det varer c,")

Lett blanding av søtt og litt grovare har fått plass der. 


Bare liker den lille potta så godt! 
Kommer nok til å prøve å få tak i fleire av denne typen c,")
Så må nok innom interflorabutikken på Randaberg ein dag og håper dei framleis har fleire igjen c,")


Syns kontrasten mellom den sukkersøte engelen (telysestake vi har fått i julegave) 
og blomsterpotta var så fin! 
Og bileta eg har fått av mi kjære svigerinne, gjev liv til resten c,")


Håper de har nyte denne flotte langhelga og det nydelige veret til fulle!

Her har vi våre masse ut, og i dag har vi faktisk vore på loppemarked.
Men det blir eit anna innlegg... c,")

Då var det starten på ei ny kort veke:
Nyt den!!

My shelf over the sofa have got some new things standing there.. 
Pealsed for now..
We have enjoyed a beutiful long weekend!
New week: Enjoy!


(bilder tatt med mobil)


1 kommentar:

De små øyeblikk sa...

Den potta var fin :) må nok til Randaberg eg og snart ;)

Fin helg til deg

PS! bli med på giveawaywn min, så får du mulghet til å vinne fint lys fra tinekhome :)

-Klem Kjersti-