mandag 17. juni 2013

O happy day!

Ja eg kan knapt vente!
Er så priveligert at eg kjenner fleire fotografer, 
og dette tilfelle har eg utnytta det til fulle! 
(Og når min barndomskamerat også jobber i fotobutikk, ja da kan det vel knapt bli bedre c,"))
Og endelig er det på veg!

Mitt nye kamera!! Jippi!

Etter å ha gitt mitt gamle kamera eit nytt liv sammen med min bror, har eg spinka og spart. 
Og nå: Endelig!

I følge kompisen bør det vere her på onsdag!
O joy!

Så får vi se om eg klarer å "vokse" med det, som fleire av fotografane har omtalt det så fint..

Men du og du så godt det skal bli å sleppe å bruke telefonen
(sjølv om det har gått heilt ok, er jo  absolutt eit bra kamera).

Så om nokon føler seg kalla, er eg veldig interessert i eit lyn kurs i innføring.
Og kanskje ein inspirasjonskveld??!
(Kjenner at både inspirasjonen og sjølvtilliten på styling og sånn så absolutt ikkje er på topp)

Så nå krysser eg fingre og tær og håper så at det kjem på onsdag!

Ha ei fin veke!

Finally my new camera is on it´s way!
I have used mye photograpf-friends to choose my new camera, 
and bouhgt it through my friend that works at a big fotoshop.
Crossing fingers and toes thet it´s here on Wednesday..
Have a nice week!


4 kommentarer:

mille m sa...

Så moro med nytt kamera snart da)) ser flott ut! Fin kveld til deg! Hilsen fra Camilla

Unknown sa...

Grattis! Så kjekt med nytt kamera.
Ønsker deg flotte junidager og krysser fingrene for masse masse sol her i Rogaland.

Klem

Anonym sa...

Gratulerer med nytt kamera,så kjekkt:)
Ønsker deg ei fin ny veke!
Klem fra Lillian

Fabelaktig sa...

Åh så spennende! Også DET kameraet da :=)

Setter så umåtelig pris på alle de fine kommentarene du har lagt igjen hos meg. Jeg får dessverre ikke kommentert så ofte lenger, det er den tida vet du. Men jeg skal slutte å unnskylde meg, for nå skal jeg nyte tiden jeg har og oppdatere meg på dine sprell :)

Fiin søndagskveld!
klemklem
-Maia