mandag 30. september 2013

Grønn sa du?

I alle fall når det gjelder lukter, i følge ekspeditrisa c,")

Igjen har eg hengt meg på utfordringa til Maia. 
Og denne ganga vil ho se perfymen min!

Og med tanke på fargen som er på flaskene, er eg vel litt grønn...

Luktene er: Appel av DKNY, Ralph Av Ralph Lauren
og nyeste lukta Aqua di Gioia.

Varierer kva slag eg har på meg, men har nok brukt mest Ralph-perfymen.
Har liksom blitt kvardagslukta mi d.

Med dette bilde melder eg meg på hos Maia..
Utfordringa avsluttas 1. oktober.


1 kommentar:

Fabelaktig sa...

Såå gøy at du deltar på utfordringene mine :) Blir såå glad jeg da!

Herlig tirsdagskveld til deg og dine.
Her har jeg endelig fått nok hode over vann til å sette meg ned å lese blogger - endelig! Såå kos å ta runden og lese og kose meg og da måtte jeg selvfølgelig innom søte deg!

Stor klem