søndag 29. september 2013

Skjønt?


Fabelaktige Maia har denne måneden hatt fleire utfordringer på gang.
Og for å prøve å komme litt i bloggemodus igjen, kan eg like alle sånne utfordringer c,")

Så da dattera har kvilen sin, 
fant mammaen fram kameraet og (prøvde i alle fall å finne) kreativiteten.

Den første utfordringa eg hive meg på er den der ho vil se håndskrita vår!

Og ja den har vært i forandring i maaange år, men har vel funne "meg sjøl" for nokon år sidan. c,")

Etter at snuppa vår kom til verden har det blitt mange takkekort å skrive.
Og ja då gjer ein seg jo litt flid med skrifta, men skriv for det aller meste på denne måten.
utanom på jobb, då eg av og til må tolke mi eiga skrift..

Så her kjem eit lite eksempel:




Slenger med bilde av takkekortet og eg..

Diktet på framsida passar så bra for mi lille snuppe c,")

Om du vil se fleire utdrag, er det bare å trykke her.


Maia have had challenges going this month. 
This is my contribution.

Ingen kommentarer: