fredag 18. mars 2016

Verden er jammen (litt?) for liten!

I det siste har verden kanskje kjentes litt for liten..
For du vett jo uttrykket: "Oi, verden er liten!"

Ja det har den kanksje vært litt for meg i det siste, og med dårlig undertone..
For ette maaange år med grov mobbing, med det det innebærer, kommer klompen i magen kanskje fortere hos meg enn hos andre.

Og sånn var det etter jul. Ei veldig koslig jente kommer med at verden er liten, da veldig mye av ting passa sammen da vi blei kjent og vi pluteslig hadde felles kjente. 
Men for meg skapte det ein klomp i magen da den kjente ikkje brakte med seg gode minner..

Noe som igjen drog med seg tanker. Kva har ho sagt om fortida? Kva har ho sagt om meg?
Kva tenker du om meg? Kan du ta meg for den eg er nå? 
Korleis blir eit evt møte nå? 
Etter nesten 15 år uten kontakt med denne personen som gjer verden (litt for)liten, kjem tankene likevel.. klumpen er der, skuldrene høgere.

Og det gjeld og andre møter.. 
Bare det og reise heim til heimplassen min fører med seg ein del tanker, og følelser.
For det var der det starta... fortida mi med alt eg har slite med i alle år. Som eg har fått hjelp til å takle. Som har forma kven eg er nå. Den som bestemte følelsene mine og handlingene mine i mange år..

Men eg er meg nå, og vil være den eg er. Eg har vel komme til at alle trenger ikkje like meg eller bli mine venner. For eg er verdifull for dei rundt meg slik eg er. 
Men fytti, det er jammen ikkje like lett og holde på det mottoet!

Men måtte bare dele litt tanker nå før eg går inn i jobbe/fødselsdagshelg..
Har du nokon i ditt liv som gjer verden litt for liten?
Gjer du noko med det?!




Ha ein flott fredag!
Og for dykk som skal ha fri: GOD PÅSKE!


  

Ingen kommentarer: