torsdag 23. juni 2016

Alle dei tankene og litt til...

Tankene ja, dei er det jo mange av..
Og eg skal og klare å sortere dei.
For min del har eg nå prøvd å finne ei mellomløysing på det.
Eg bør absolutt holde meg i form pga sjukdommen min, 
samtidig som eg får tenkt og av og til trent av meg diverse ting.. 

Det finns mange måter å få tenkt på. 
Få sortert alt som svirrer, finne løsninger på ting osv. 
Noen går og steller i hagen, noen setter seg og strikker,
noen setter seg og skriver det ned, noen banker skiten ut av ein boksesekk.
Og noen gjer som meg, bruker nettene på det! Haha...
For det er eg utrulig flink på! 
Ligger og holder taler for folk, drømmer om å holde taler for folk, 
drømmer om å stå sammen med noen og holde taler for folk(på den negative måten liksom).
Bruker nettene på å finne løysinger på det eg har svirrende rundt inni det lille hodet mitt.

Men nå har eg funne ut at eg kan jo slå det litt sammen! 
Så eg har begynt å trene!
Eller - jo det bør vel kalles det.
For det å gå tur i høgt tempo(og evt prøve og jogge litt), kan vel kanskje kalles trening.
Planen er jo og klare å jogge langt da.

Så i helga da eg var heime hos mine foreldre fant eg ut at det var jo topp anledning.
Så tenkt så gjort - rundt lysløypa det bar. 


Og du og du så vanvittig tungt det var!
Pusta og peste og var så sjukt glad at eg ikkje traff noen på turen! 
17 år siden sist og de!
(Har trent i mellomtida altså, bare ikkje vært rundt løypa på så lenge)
Så jej til meg! c,")

Men så var det dei tankane da!
Mye av det blir nok "gått" ut! 
Sinne blir jogga vekk, og formen min både psykisk og fysisk blir bedre!
Så kan vel ikkje klage da! 
Nå må eg bare klare og holde på vanen eg prøver å bygge opp c,")



 Turen i helga(som blei gått 3 dager på rad), 
førte og med seg nydelige naturopplevelser!

Så kan vel ikkje sei noe anna enn at det var vinn - vinn c,")




2 kommentarer:

Maen din sa...

Min flotte, flinke og bedre halvdel!

Ingebjørg sa...

Kjekt at du blogger igjen! Liker å lese dine åpne og ærlige tankar!! Keep up the good work!:) kan fort gå godt med jogginga!:)
Kjekt å sjå bilete frå Bykle :)