torsdag 6. oktober 2011

Bakedag og arvegods

I går var det litt bakedag her i heimen.
Og fordi vi begge jobber turnus, hadde vi ein veldig sjeldan, fridag i saman c,")

Her i huset bakar eg som regel brød, istaden for å kjøpe. Har vekse opp med heimebaka brød, og har store planer om å videreføre det c,") Og heldigvis for meg, er mannen veldig glad i heimebaka, grovt brød c,")

I går fann eg ut at eg skulle lage nokre bollar og. Og fann ut at eg skulle lage nokre kanongode bollar med vanilje i!
Fall veldig godt i smak c,")

Fekk smaka sjølv og i går, men i dag har eg planer om at eg skal nyte dei litt meir c,")

Og saman med varm kakao er dei bare kanongode!
Neste gong blir dei laga med eplemos, som eg syns er i alle fall like godt!

Eg har eit nydelig fat som eg har arva. Det fekk min kjære mormor(Gome), av morfar (Gofa) då ho fyllte 50, og det har vore flittig brukt oppigjennom alle år. Alle besteforeldra min er ikkje på jorda lenger, så eg er veldig glad for alle minner og ting etter dei.


Som de ser er bollene litt mykje stekt, men dei var veldig gode likevel c,")

Ha ein flott haustdag! 
Her skal den nytast inne, fram til eg skal på brannøvelse på jobb..

Yesterday my husband and I had a day of together . That is not something that happens often! We both working shift, but most of the time we work different shifts.
So it was so lovely to be home the both of us!

I had a baking day, because it was emty for bread in the freezer .

When I started I desided to make some buns with vanillacream inside. And it fell to tast for my husband.

The plate the buns lay on, my grandmother got from my granfather when she had her 50th birthday. and sice they both are gone now, I put a great value in to it!

Today I`m just have ha cosy day, and later off to work for a fire training.

Have a nice day! 

3 kommentarer:

Anette - Opalveien - sa...

Mmmm... Bollene så kjempegode ut de :-) Jeg eeeelsker gjærbakst! Kjenner jeg kommer helt i bakehumør jeg også. Kanskje jeg må lage noe godt vi kan kose oss med i kveld, når jeg endelig har fri. Og Frode drar en offshore tur i morgen, så det hadde jo passet godt å kose oss litt ekstra i kveld :-)

Mamsens hus sa...

Hørtes veldig godt ut med boller og kakao.
Vakkert fat du har etter dine besteforeldre. :)
Ønsker deg en fin dag videre.

Øyeblikk sa...

Gjærbakst er ein sikker vinner hos oss også :) Elsker det!

Klem Eli