fredag 7. oktober 2011

Hausten inn i huset

Ja i går kom hausten litt meir inn i huset, og inn i garderoben min.
Eg fekk meg nemlig nye STØVLER!


Ja eg har faktisk eit par frå før, men dei står i Sverige.. Så med dette véret er det heilt nødvendig med stølver!
Hjelpe meg for eit vér! Haggel, regn, vind og litt sol innimellom, var klarer ein seg virkelig ikkje uten. Så då var det bare å springe innom ein butikk og finne nokon som ikkje var alt for dyre (jada eg liker Ilse Jacobsen -Hornbæk støvlene, Hunter osv. Men eg er faktisk ikkje heilt villig til å betale 1200 kr for dei...Litt fy kanskje, men sånn er det nå.)
Så då blei det Viking støvler på meg, fora innvendig. Blir så fryktelig kald på føttene uten c,")


Og heldige meg fekk pakke i posten i går! Jada eg har nemlig vunne gi bort hos Petrine med Nederst i havna
Flotte servietter, og sjokolade til helga passer meg heilt utmerket! Også var det eit flott heimelaga kort, og kunstige blad med nydelige fargar på oppi der! Så nå slepp eg bekymringa med pynting når bladene forsvinn c,")



De bør sjekke ut bloggen til Petrine, den er veldig koselig c,")

Her er det frihelg for min del, kos og kollegakveld er noko av det som står på planen.

Ha ein fin fredagskveld!

Yesterday the fall came in my house an in to my wardrobe.
A par of rain boots came home with me. 
In this weather it´s a MUST! It´s raining, hails and then the sun shines. Totally confusing! 

I got a packege in the mail yesterday. Jippi for me! I have won a give away, and chokolate to the weekend suits me fine c,")

Have a nice friday!

1 kommentar:

Fredheim Zahara sa...

åhh! herlige slagstøvler;) jeg er fryktelig misunnelig på de sorte dine, må innrømme Ilse og Hunter osv er fine støvler, så faller jeg alltid tilbake til de gode gamle rauste trauste flotte Viking støvlene. håper de har blitt godt brukt hos deg nå denne høsten ;)