onsdag 19. oktober 2011

Nydelige hausten

Ja den er det, når det er nydelig klart vér, eit par plussgrader, og ein bare kan nyte tilværet!

I helga har vi vore i den lille bygda (trykk på ordet, og du får litt informasjon) eg kjem frå.
Det var meldt ok ver. Og på søndagen kom dagen med nydelig klart ver, og vi nytta dagen til å få siste turen inn på fjellet før snøen legg seg.



Månen nyt og solstrålene før den fann seg ein annan stad i verda å skine for nokon.

Siste blomane strekker seg mot sola for å få litt varme.
Dei 3 pluss gradene var kalde for både menneske og blom.
På søndagen står klesstativet tomt, kanskje det strekk seg mot sola, og nyt varmen frå strålene?
Sauene har ikkje lagt seg til formiddagsluren ennå.
Lykkelege lydar av fine bjøller.
Snart klare for siste reis, eller varmt fjøs for vinteren.
På tur innover vårt flotte skaperverk. 
Nydelig ligg det der og spegler seg sjølv.
Lite som viser igjen av menneskleg manipulasjon.
Kontrasten er stor. 
Nokre høgdemeter, og naturen ser slik ut:


Håpar de kan nyte litt av herligheten vi fekk oppleve på søndag.

Når telleren tipper 9000 blir det giveaway hos meg c,")

This weekend I was home were I come from.
The weather on sunday was just beautiful!
Hope you can enjoy the pictures!


2 kommentarer:

Petrine ~ Nederst i havna sa...

Nydelige bilder!
Høsten kan jammen være fin :)

Valheim gard, landliv i Ryfylke sa...

Nydelige bilder fra flotte Bykle :)

Takk for koselige kommentarar hos meg :) Du skreiv dåken hadde lyst på rottweiler - anbefalast ;) Me fekk ho eit år før Benjamin kom til verda så me var spente på om mem kunne ha ho etter det, men med den snille hunden gjekk det kjempe fint - heldigvis !

Og pukkateen eg har latt meg påvirka til å kjøpa ;) var god ja - helst kaffi det går i her, mne nå gler eg meg til å prøva dei andre smakane eg fekk med meg for å finna min favoritt ;)
(p.s: fant den til 59,- på Traktøren etter at eg hadde handla den til 69,- hos Ting);)

Ønsker deg ein fin, fin fredag !
Klem Birgit