søndag 24. juni 2012

Stikk innom da vel!

denne flotte butikken i Sandnes sentrum!
Swedish Grace, virkelig med atmosfære!

Her finner du flott interiør, sko og klede!
Sari (eiger av butikken), har lagt seg på ein herlig stil,
 med industri og enkle detaljer c,")

Og på toppen av det heile har Sari store flotte møbler ho henter med jevne mellom rom frå Sverige som ho sel i butikken!

Farger går i jordfarger og nydelige duse farger, med fargeklatter innimellom.

Stilen er røff, 
samtidig som den blir mjuka opp med deilige tepper og puter som ho sjøl syr c,")
(Her ser du nokon av dei større møblene, og putene ho sjølv har sauma) 

Lekre klede og sko, og accessories har ho og c,").
(alle bilder lånt fra facebook  med tillatelse av eiger)

Og på toppen av alt har ho nå flotte tilbud i butikken!

Du lurer kanskje på kvifor eg reklamerer? (om du fortsatt leser)

Jo rett og slett fordi eg er så heldig at eg har fått litt jobb her!
Og det kjennes bare heilt fantastisk!!
Tenk å få jobbe i dette flotte miljøet, nyte herlig interiør, få inspirasjon
og sist men ikkje minst få møte mykje herlige folk!!

Og på mandag har eg min første dag i butikken!!
Og er du i området og har lest dette eller fått vite det via andre, så ta gjerne turen innom!
Og nevner du at du har lest det her, eller eg kjenner deg igjen, og du handler interiør, får du nemlig 20% på kjøpet!!
Men det gjeld KUN interiør c,")

Ta turen innom da vel! 
Butikken er åpen fra 10-17.30!

Ha ein flott søndag!

In this wonderful store, you find some unique funitures and lovely clothes, shoes and accessorise!

Lucky me, have got the chance to help out here no and then c,")
My first day is on monday, and if you´re nearby some and wisit me!
You get a 20% offer on interior this day, if you mention that youhave read this!

Have a very nice sunday!! 

3 kommentarer:

Øyeblikk sa...

Så spennande, Torbjørg! Den lekre butikken altså. Eg kjem heilt klart innom!

Klem Eli

Snuskebassa sa...

Stilig!
Sari har vært med oss Løe damene i Westernbyen og har mye flott!
Jeg var innom med familien på lørdag, og så mye smakfult. Men, det er aldri særlig lett å nyte vakkert interiør med mange nysgjerrige hender omkring seg :-)
Klem fra LIV, som ønsker deg lykke til!

Lisette sa...

Gratulerer med ekstra jobb, Torbjørg! Så gøy, du vil kose deg med kundene og interiøret. Det gjør jeg, så annerledes en vår jobb som sykepleier. Og det er DIGG;) Må komme innom butikken deres en dag;) Fine prosenter, det er flott av henne!