tirsdag 12. juni 2012

Stilskifte...

er noko eg har vore igjennom fleire gonger. 
Har du? 
Jada, vi skifter vel litt med alder, 
men eg har dei siste åra hatt litt problem med å finne "meg sjølv". 
Midt i interiørkaoset i hovudet mitt, har eg gifta meg, 
fått oppussingsobjekt med på kjøpet (veldig kjekt altså), 
og mann som (visst) og skal ha noko og sei om stil og slikt..
Og på toppen av alt, har eg valgt å blogge om det!
Hjelp! Er det rart at det blir litt tørke?

Har liksom i mange år valgt litt ting som eg har fått og arva, og brukt dette, 
og fortsatt/ kjem til å fortsette med å bruke det.
Men har liksom ikkje heilt visst kva stil eg har hatt.. 

Men kanskje "stilbåsen"  ikkje er det viktigaste?

Men etterkvart har eg kjent litt på at eg har gått meg litt vill..

Kva er det eg likar egentlig? 
Skal at vere kvitt, slitt og gammalt?
Eller skal det vere tøffare? 


Det har nok komme meir og meir "tøffare" stil inn i heimen. 
Noko som tilfredstiller både mannen og meg c,")
Jadå, mykje av det eg har kjem ikkje til å forsvinne.
Mykje pga affeksjonsverdi for meg c,")
Men like mykje ordi eg ser eg veldig godt kan bruke det vidare saman med "industri-stilen"!

Kjenner eg er veldig fan av tøffe lamper, kalkmaling og betongvegger.
Det enkle er ofte det beste, heiter det, og det passer meg heilt perfekt!
Tenker at med mannens velsigning kjem det nok til å bi ein del av det i huset i Sverige c,")


Men fortvil ikkje! Det kjem og til å vere fine kvite flater, 
kontrastarger, og ikkje minst forblir nok
BLÅTT igjen hos meg!
Skal nok klare å begynne litt opprydding i saker og ting,
 med dette som utgangspunkt c,")

Har du våre i stil-kaoset?
Gått deg litt vill?
Fannt du "heim" igjen?

Skal prøve å vere litt meir effektiv på innlegga fram over c,")

Ha ei flott veke folkens! Snart helg igjen! c,")

I´ve been in interior chaos lately.. Think I have found my way home again. 

Looking forward to check it out some more!

Have a nice week! Soon it´s weekend again! c,")


4 kommentarer:

Linnéa sa...

Du er ikke den eneste, vingler litt jeg også. Tror jeg har funnet min vei nå, men man vet jo aldri, plutselig finner man noe nytt man liker.

Fin tirsdag til deg Torbjørg!

Klem

Frøken Hege sa...

Kan være vinglete på stiler jeg også innimellom.

Du har forresten fått deg en ny følger og leser. Lagt deg til i bloggrullen min så kommer tilbake.

Håper du titter innom min blogg også.

Øyeblikk sa...

Eg har vel egentlig landa litt - og alltid hatt ein forkjærlighet for det litt etniske, gjerne mot marrokansk. Problemet mitt er at eg slit med å setta i saman interiøret, og så er eg redd det blir litt mykje av og til... Blir veldig inspirert av f. eks. Cathrine's Hjerterom som har så rein stil, så eg har nokre skippertak der eg fjerner med hard hånd (særlig etter jul). Men så var det det shopping genet da, som stadig sørger for nytt inntak ;)

Snakk om runddans...

Lisette sa...

Hei Torbjørg, jeg har slitt med det samme oppover årene, men har landet nå på min stil....;) og det er deilig, en så lenge;) Viktigste er at man liker selv det man har og setter det sammen til sitt. Hvordan går det?