søndag 26. juni 2011

Litt kjedelig for tida?

Off ja eg kjenner meg litt som det for tida.. Lite nytt på interiörfronten, og generellt for lite her inne.. Men, nå har min kjäre mann kome heim, så nå har eg jo tilgong til pc igjen :)


Eg har altså småprosjekt på gong.. Det går bare litt tregt :)


Noko av det eg har for meg for tida er litt strikking. eg er ei av dei som ikkje syns det var så veldig moro då eg var liten, så det er först dei siste åra at min kjäre mamma har lärt meg litt..
Eg er ein skikkelig amatör! Men pröver likevel :)


Det övste bilete er eit strikketöyet skal bli ein vest... Fargane eg har valgt er ikkje dei som står i oppskrifta. Det er nemlig ikkje fargar som passar meg! Dette er då eit prosjekt eg starta på for to(!) år sia, kremt kremt.. Men nå hadde eg motivasjon til å fortsette, så får vi sjå korleis det går :)


 
Den siste tida har eg fleire gonger tenkt at eg skulle strikke kjökkenkluter og håndkle.. Klutane eg har er absolutt ikkje av beste sort. Og eg er lei av å kjöpe nye og ikkje vere fornögd med dei. Så i går, på min lille handlerunde, var eg å kjöpte garn. Hadde frå för fått råd om å handle SandnesGarn Mandarin Petit.. Det er eit lett bomullsgarn, som visstnok holder kvaliteten kjempelenge! Så då pröver eg meg på det og..

Er spent på resultatet:)



Så som de ser er det ikkje heilt stille her på fronten, bare litt tregt :)





Ingen kommentarer: