tirsdag 7. juni 2011

Spennande!

Jepp det blir det! Var litt som at lufta gjekk ut av ballongen i dag, og ein tenker: kva skjer nå?


Eg får nemlig ny arbeidsgjevar! 
Neida, skal ikkje bytte jobb.. Men sjukeheimen eg jobber på skal overtas av Aleris! Vi har vore Norlandia Care-sjukeheim, og har dei siste mnd, eller nesten det siste året, gått i spenning å venta på kven som skal ha videre drift av oss. Og etter mykje venting, diskusjon, spörsmålsstilling, og ikkje minst informasjon om kva ein "viksomhetsoverdragelse" er for noko, så har vi endelig fått vite.


Stavanger Kommune fekk ikkje anbudet!! For min del vil eg sei JIPPI! Dei har, for min del, ikkje vore verdige til å ta over, og at dei tapte på kvalitet, syns eg seier veldig mykje... :) Skittens spel löner seg sjeldan!!


Jaja det her skulle ikkje bli eit sånn right- in-your-face innlegg.. Men klarte ikkje heilt å la vere. 


Blir nokre spennande månader fram over! 


Går her og gler meg til ting litt närare i framtid, nemlig bloggtreff i morgon!



3 kommentarer:

Fredheim Zahara sa...

heia! og gratulere med ny arbeidsgiver;) jeg vet dere vil fortsette med en god jobb, åkke som hvem dere jobber for;)

men, hva i all verden er et bloggtreff?

Anne Karins Mat og Vin sa...

Det skal nok bli godt med litt frisk pust inn i styre og stell, ofte er det veldig postivit, så lykke til!
Hørest koselig ut med bloggtreff, kos dere masse!:))
Klem Anne Karin

Unknown sa...

lykke til med ny arbeidsgiver!
gleder meg til å treffe deg om litt!!