fredag 30. august 2013

Kjenner du det?

Ja, kjenner du det? 
At høsten nærmer seg?!

Det småregner ut. Varmen vi hadde forsvant. 
Interiørmessene har starta, i ulike størrelser og land. 
Og inn kommer litt meir varme farger, saueskinn, 
ein tenner lys og kryper litt under teppet c,")


Her i huset har fargane, lysa og pleddet kome fram. 
For på sommaren går det mest i kvitt, blått i ulike nyanser og pastell.
Men ihelga kom fargane fram. 

Det blir straks litt lunare i heimen.. 

'

Her går det mot frihelg for begge to, skal bli deilig!!

Med nydelige Hortensia som endå gir oss glede og ein fortsatt smak av litt sommer, 
ønsker eg dykk alle ei god helg!!




Do you feel the autumm is comming?
Some colors have been takeing it´s place in the house.
The summercolors here is white, blue and pastell.
Wishing you all a nice weekend!

4 kommentarer:

nr.15 sa...

Liker høsten og all kosen den bringer med seg:) Ennå litt "ustabil" for plutselig har vi den flotte og varme dagen:)
Nydeli hortensia, her blomstrer mine busker for fullt<3
Fin fredag til deg:)

Petrine ~ Nederst i havna sa...

Fortsatt gode temperaturer her på dagtid, men morgen og kveld kan være litt kjølig.
Tenner lys inne da. Det hjelper :)
Nydelig oppsats forresten.
Hortensia er så fint ♥

Tusen takk for hilsen hos meg :)

Fortsatt god helg til deg!

Osloskånskan sa...

Jeg liker vasen/bollen du har blomstene i, nydelig!

Fabelaktig sa...

Jeg kan nesten ikke vente på høsten jeg!

ELSK!

Ønsker deg en fin ukesstart:)
klemklem
-Maia