fredag 20. mai 2011

Helg!

Ja då var den her igjen, og like godt som alltid! Denne helga venter eg besök av min kjäre lillebror :) Han kjem med sommerdekka mine.. Jada eg veit eg er VELDIG seint ute.. Men pga sjukehusinnlegging og Sverigereise har eg ikkje klart å komme meg heim til Bykle for å hente dekka..  Så har eg då ein bror som nettopp har fått lappen :) Veldig fint og utnytte det litt :) Og han hadde så visst ikkje noko i mot å ta seg ein Stavangertur, så då ska dekka på bilen i morgon :)

I går hadde eg eit lite prosjekt for meg, anna enn litt helgevask, og det var å spraymale nokon blomepotter. Min kjäre mann kjöpte for litt over eit år sidan nokre blomepotter i knalloransj(!) på IKEA. Desse har faktisk blitt bruka, for dei passa inn i hans tidligare leilighet! Men nå syns eg dei bare er stygge! Så eg tenkte at dei blei sikkert fine med litt amling. Begynner å bli flink på det der med maling :) Så her om dagen var vi innom Biltema, og der blei to boksar med spraymaling med heim.. Så i går kveld slo eg til. Og blei egentlig ganske fornögd! Så nå er det bare å sette igong med dei eg har igjen.



Ha ein flott fredagskveld!!

Ingen kommentarer: