onsdag 25. mai 2011

Snop :)








I dag har eg rett og slepp snopa litt!! Tingen er at eg lenge har gått og sett etter nokon koselege kanner som kan brukast til ulikt :) Har sett så mange nydelige kanner rundt om kring hos andre i bloggarland :)
Har ulike vasar, men alt for få som er solide og tåler "tunge" bukettar, og har ikkje hatt lyst på noko monster av ein vase :)
Har i dag då vore til Randaberg sentrum, på den fantastiskte butikken Fem Höns! Dei har så utrulig mykje fint! Kunne gått der i fleire timar.. Hihi :) Kunne verkelig ha tenkt meg og jobba der ja :) 
Kanna over er frå Miljögården. Syns den var heilt nydelig med sitt lille shabby-chic preg, og nydelige mönster. I dag har den fått i seg ein flott peon-bukett :)
Kanna og dörslaget er i sink. Er jo som kjent veldig glad i blått og kvitt, og bare "måtte" ha dei då eg såg dei :) Det gammle dörslaget skal nå ut av heimen :) Det nye er allereie hengt opp på kjökkenet, og kanna står på toppen av kjökkenhylla mi :)


                                                                       
































Gler meg verkeleg til å ta alt i bruk!! Og det blir nok veldig mange nye turer innom der seinare og! Er bare beste butikken! :) 

Ingen kommentarer: