onsdag 6. juli 2011

Ned på kne, så på magen.. Der kan eg stå!

Naboen trudde sikkert det hadde klikka for meg her om dagen :)
Der låg eg først på kne, så på magen.. Og til sist tok eg sats og satte eine foten midt i.. Yes, eg tråkka ikkje på noko!

Neida, eg har ikkje vore i noko hinderløype, bare vore å tatt bilete!
Min kjære pappa sendte nemlig melding til meg her om dagen. Han hadde starta på siloen - ja eg er oppvokst på gard -  og han hadde oppdaga eit felt med ein litt sjeldan blom som han ville eg skulle forevige :)

Dette flotte feltet med Rødsvæve, som er ein sjelden blom, tok eg heile 82 bilder av!!

Og nå sitte eg her og har bare lyst å grine, for når eg skulle overføre det frå kameraet klara eg å trykke feil, så eg bare har dette biletet igjen!!


Heldigvis har min snille pappa ikkje slått dei ennå, så han skal prøve å få tatt litt bilete for meg med sitt kamera.. Viss ikkje får eg håpe dei blømer like fint til neste år!!

Prøver å få gjort litt mellom regnbygene.. Fekk redda inn ein klesvask i stad :)

Håper de som har ferie nyt den!!

Ps! Er de fleire enn meg som har problem med kommentering her inne?

2 kommentarer:

Veronica sa...

Tusen takk for tips. Jeg skal sjekke ut sticky. =) Har også hatt problemer med å kommentere med min bruker. Irriterende. Enda mer irriterende å miste så mange bilder. Kjempefin blomst.
Klem

Anne Karins Mat og Vin sa...

Å nei så ergelig!! Håper din far får tatt noen flere bilder, har aldri hørt om denne blomsten før.
Klem