lørdag 9. juli 2011

Velkommen til oss!


Sitter her og leser, er innom så mange flotte blogger som viser sine sommerparadis og flotte hager. Blir sittande og tenke, kor kom den flotte sola fra? Åh eg skulle ønske eg var i Sverige! Der kunne eg i alle fall vore ute og kost meg på tomta!

Men neida, her i vår leieleilighet har vi ingen hage.. Så har prøvd å få litt kos utanforbi hos oss, med blome -og krydderkasser. Har og planta i ei tønne og ei krukke - som eg har vist i tidligare innlegg..
Har i dag vore ute og teke nokre bilete mellom regnbygene :)
Har nokre kasser med kjente blomar, og har handla inn litt "på prøve". Ein nydelig oransj blom som lukker seg når sola ikkje er framme, og ei afrikalilje.

Nyt blomekassene!
 


Cosmosen over, ny for meg, har over 30 blomar, og er heilt smekkful av konppar!!
Har flytta den litt pga vind, men det ser likevel ut som den stortrivs!!

Velkommen til oss!!! 

Ingen kommentarer: