fredag 9. desember 2011

I desse julebordtider

er det ikkje alltid like lett og vite korleis ein skal vere på HÅRET!
Jepp, skal det vere laust? Skal eg sette det opp? Skal eg ha krøller eller skal eg igang med rettetanga...?
Tidligare i haust fekk eg tips om ein grei måte å ha håret (Takk Manuela).
var ein litt anna versjon av den måten eg då hadde det på.
Eg hadde det på denne måten på sist bloggtreff (kan se bilder hos Lisette og Hilde). 

Etter fleire spm den kvelden har eg nå laga ein fotoforklaring av korleis ein kan gjere denne frisyren..
Og den er å anbefale i dette drittveret vi har for tida!


Dette er det eg bruka. 
Hårskum
Hårbånd
Pynt
Hårspray
Ha i hårskum før føning.
Bruk ditt vanlige skille.


Dra hårbåndet over håret. Eg har det heilt ned i panna, for ellers sklir det av.

 Ta ein seksjon hår dra opp og legg rundt hårbåndet slik:


Gjer likt to gonger til, og gjer likt på andre sida.
Då blir det sjåande ut slik bak.

Gjer slik med reste av håret:

Legg håret rundt strikken bak, til det ser slik ut :

Ønsker du ikkje noko pynt i er du nå ferdig og det er bare å spraye håret.

Om du ønsker å pynte litt, er dette to alternativ:




Og til slutt ser eg slik ut når eg har gjort dette c,")




Dette tar max 5 min å gjere med litt trening c,")

Beklager dårlig lys på bildene.. Ikkje verdens beste lys på badet vårt,..
Håper noen fekk litt hjelp til frisyre..

Ha ei flott helg!


ps! Du får veldig fine krøller etter ein dag med denne frisyra. Går og veldig godt an å sove med denne. 

This hairstyle I`m using a lot, and I`ve got some questions about it, so here is the recipe.
I`s very handy in bad weather!

Have a nice weekend!


5 kommentarer:

Martha sa...

Så bra,,må prøves..og veldig kjekt å få det så detaljert..jeg må ha ting inn med t-skje...
god helg til deg..
Klem!!

Øyeblikk sa...

Hmm... kanskje eg skal prøva dette, hehehe - men då må eg nok spara ut håret ei stund først ;)

Veldig fin frisyre er det i alle fall!

Klem Eli

Anonym sa...

Hei og takk for koselig kommentar hos meg.
Flott frisyre men Så vanskelig ut synes jeg
God helg

Sunshine sa...

Så stilig frisyre:) Fin blogg du har:)

24 sa...

dette trikset såg eg på youtube, genialt :) du kleddet det kanon godt!

Henriette